مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-03حوادث

کشف 3000 عدد قرص غیرمجاز در ایلام


فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف سه هزار و 900 عدد قرص غیرمجاز از یک واحد عطاری متخلف توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهر ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی و با توجه به اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی عطاری در زمینه فروش و توزیع قرص های غیر مجاز و روانگردان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی و شگردهای خاص پلیسی و طی هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی های اولیه، از این واحد صنفی تعداد سه هزار و 900 عدد انواع قرص های غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به پلمپ این واحد صنفی توسط ماموران انتظامی، بیان کرد: در این راستا یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار القاصی مهر در پایان، با تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی کرد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3000 عدد قرص غیرمجاز در ایلام

کشف 3000 عدد قرص غیرمجاز در ایلام