موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 10:302021-07-03حوادث

قاضی یزدی رشوه میلیونی را رد کرد/اختصاص پاداش به آزادی زندانیان


قاضی دادگستری استان یزد پاداش دریافتی از سوی رییس کل دادگستری را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

- به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، زن و شوهر جوانی که با یک دستگاه ماشین خارجی، اقدام به ورود مقدار 248 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک از یکی از استان های جنوبی کشور به استان یزد را داشتند، دستگیر شدند.

ایمان جعفری، قاضی جوان یزدی مسئول رسیدگی به این پرونده در استان شد تا پس از برسی های لازم حکم خود را در خصوص این پرونده صادر نماید.

در حین رسیدگی به این پرونده شخصی با مراجعه به دفتر این قاضی جوان، مقدار زیادی سکه طلا را که در جعبه ای جای داده شده بود را به این قاضی داد و درخواست صدور حکم به نفع متهمین پرونده و همینطور آزادی ماشین توقیف شده را داشت.

به محض این پیشنهاد، قاضی جوان پرونده سکه را تحویل گرفته و با حضور در دفتر رییس کل دادگستری استان این موضوع را با وی در میان گذاشته، تمام سکه ها را صورت جلسه و حکم قانونی را نیز در زمینه این پرونده صادر کرد.

مسئولان قضایی استان و در راس آن رییس کل دادگستری با مشاهده صداقت، ایمان و وظیفه شناسی این قاضی جوان تصمیم به تقدیر از وی گرفته و مبلغی را در قالب یک کارت هدیه به انضمام یک لوح تقدیر به وی اهدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی یزدی رشوه میلیونی را رد کرد/اختصاص پاداش به آزادی زندانیان

قاضی یزدی رشوه میلیونی را رد کرد/اختصاص پاداش به آزادی زندانیان