مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-03سياسي

رسالت اصلی دانشگاه ها آموزش، پژوهش و مسائل فرهنگی است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: رسالت اصلی دانشگاه ها آموزش، پژوهش و مسائل فرهنگی است که باید بر این اساس فعالیت داشته باشند و موازنه بین آنها در حوزه آموزش رعایت شود.

- ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در همایش آموزش عالی استان کردستان گذشته، حال و آینده که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه ها در کشور ما سه رسالت دارند که آموزش پژوهش و مسائل فرهنگی را شامل می شود.

وی افزود: نخبگان دانشگاهی و مراکز آموزش عالی کشور در حوزه آموزش و پژوهش موفقیت های چشمگیری دارند اما در مسائل فرهنگی این موفقیت ها زیاد به چشم نمی خورد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: کمبود دانشگاه های تخصصی در مناطق قومی یک چالش مهم در حوزه آموزش است که تاکنون تدبیری مناسب برای حل آن صورت نگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: رسالت اصلی دانشگاه ها آموزش، پژوهش و مسائل فرهنگی است که باید بر این اساس فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کمبود منابع انسانی و عدم زیرساخت هایی مناسب همچون کارگاه ها و آزمایشگاه های تخصصی از معضلات موجود در مراکز دانشگاهی است که باید به صورت جدی برای رفع آنها برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت اصلی دانشگاه ها آموزش، پژوهش و مسائل فرهنگی است

رسالت اصلی دانشگاه ها آموزش، پژوهش و مسائل فرهنگی است