مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-03فرهنگي

«مجبوریم» در جشنواره «مونز» بلژیک


فیلم سینمایی «مجبوریم» تازه ترین ساخته رضا درمیشیان در یازدهمین حضور جهانی خود در سی و ششمین جشنواره فیلم مونز بلژیک به نمایش درخواهد آمد.

  - فیلم سینمایی مجبوریم تازه ترین ساخته رضا درمیشیان در یازدهمین حضور جهانی خود در سی و ششمین جشنواره فیلم مونز بلژیک به نمایش درخواهد آمد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی و ششمین جشنواره بین المللی مونز از تاریخ 9 تا 16 جولای (18 تا 25 تیر) در بلژیک برگزار می شود و فیلم مجبوریم در بخش ویژه حقوق بشر این رویداد سینمایی به روی پرده می رود.

مجبوریم پیش از این سه جایزه اصلی بهترین فیلم، بهترین تماشاگران و بهترین فیلم هیات داوری نتپک ( شبکه ارتقای سینمای آسیاوپاسیفیک) را در جشنواره آسیاتیکای رم را به خود اختصاص داده است.

تمام فیلمبرداری مجبوریم در نود جلسه در صد لوکیشن در تهران انجام شده که از این میان بخش عمده ای از آن در جنوب شهر تهران فیلمبرداری شده است اما همچون فیلم های گذشته درمیشیان از شمال شهر تا جنوب شهر را در برمی گیرد.

در این فیلم پر بازیگر نسل های مختلف بازیگران زن حضور دارند.

بازیگران: فاطمه معتمدآریا ، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، بهمن فرمان آرا، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده ، بابک کریمی ، همایون ارشادی ، پریوش نظریه ، رضا بهبودی ، احمد حامد، مریم بوبانی، راموناه شاه، هوشنگ قوانلو ، مسیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مجبوریم» در جشنواره «مونز» بلژیک

«مجبوریم» در جشنواره «مونز» بلژیک