مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-03ورزشي

برنامه ای روشن و منسجم در انتظار بستکتبال اردبیل


رییس هیئت بسکتبال اردبیل از برنامه ریزی مناسب برای تیم داری در ورزش بسکتبال در اردبیل خبرداد و گفت: در تلاش هستیم برای چند سال آینده اردبیل تیمی برای حضور در مسابقات سوپرلیگ داشته باشد به طوری که اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت بسکتبال اردبیل از برنامه ریزی مناسب برای تیم داری در ورزش بسکتبال در اردبیل خبرداد و گفت: در تلاش هستیم برای چند سال آینده اردبیل تیمی برای حضور در مسابقات سوپرلیگ داشته باشد به طوری که اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است.

علیرضا فتحی نیا 12 تیر در نشست با خبرنگاران از میزبانی مسابقات لیگ دسته 2 کشوری آقایان در اردبیل خبرداد و گفت: این مسابقات با حضور تیم هایی از استانهای ایلام، کردستان، همدان، لرستان در دور برگشت به میزبانی اردبیل درحال برگزاری بوده و تا دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

به گفته رییس هیئت بسکتبال استان اردبیل میزبانی مسابقات ورزشی می تواند به استعداد یابی رشته ورزشی کمک چشمگیری بکند و انگیزه ای برای ورزشکاران برای حضور در محافل ورزشی باشد تا خود را برای رقابت های بزرگ آماده کنند.

فتحی نیا از برنامه های آتی خود برای تشکیل تیم بستکتبال اردبیل در لیگ یک خبر داد و گفت: این استان پتاسیل های خوبی در رشته ورزشی بسکتبال دارد و نیازمند تقویت سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای روشن و منسجم در انتظار بستکتبال اردبیل

برنامه ای روشن و منسجم در انتظار بستکتبال اردبیل