مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-03فرهنگي

«دینامیت» سینماهای مشهد را ترکاند


مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: استقبال مردم از روز اول اکران فیلم «دینامیت» رکورد فروش روزانه سینماهای آفریقا و هویزه مشهد، از ابتداء شیوع بیماری کرونا تا کنون را شکست.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: استقبال مردم از روز اول اکران فیلم دینامیت رکورد فروش روزانه سینماهای آفریقا و هویزه مشهد، از ابتداء شیوع بیماری کرونا تا کنون را شکست.

حسن پهلوانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به استقبال مردم از سینماهای آفریقا و هویزه مشهد پس از اکران فیلم دینامیت در روز گذشته، اظهار کرد: اکران فیلم دینامیت از ساعت 16 روز گذشته در سینماهای هویزه و آفریقا مشهد آغاز شد و با توجه به اینکه فروش بلیت به صورت اینترنتی بود و سانس ها را در سامانه های فروش اینترنتی تعریف کردیم، استقبال مردم بسیار بالا بود و به این دلیل سالن های مختلفی را به عنوان سانس فوق العاده تا انتهای شب به چرخه اکران فیلم دینامیت اضافه کردیم.

وی با اشاره به اختصاص سانس های فوق العاده در سینماهای هویزه و آفریقا و رکورد فروش، تصریح کرد: روز گذشته در پردیس سینمایی هویزه 15 سانس و در سینمای آفریقا 3 سانس را به اکران فیلم دینامیت اختصاص دادیم که در این 18 سانس، رکورد فروش روزانه سینماهای هویزه و آفریقا، از ابتداء شیوع بیماری کرونا تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دینامیت» سینماهای مشهد را ترکاند

«دینامیت» سینماهای مشهد را ترکاند