مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-03سياسي

وضعیت کرونا در البرز هنوز قرمز نشده است


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال حاضر رنگ تهران و چالوس قرمز شده و بدون شک نزدیکی و ارتباط تنگاتنگ البرز با آنها منجر به شرایط سخت کنترلی در البرز می شود.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال حاضر رنگ تهران و چالوس قرمز شده و بدون شک نزدیکی و ارتباط تنگاتنگ البرز با آنها منجر به شرایط سخت کنترلی در البرز می شود.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین رنگ بندی کرونایی البرز اظهار کرد: خوشبختانه هنوز رنگبندی استان تغییر نکرده و به جز طالقان و اشتهارد که زرد هستند، مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: البته از لحاظ تعداد بستری ها و مراجعه حضوری نسبت به هفته با افزایش مواجه بودیم ولی این افزایش به حدی نبوده که رنگ قبلی را تغییر دهد.

وی توضیح داد: بدون شک اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند شاید بتوانیم وضعیت را به همین شکل نگه داریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر رنگ تهران و چالوس قرمز شده و بدون شک نزدیکی و ارتباط تنگاتنگ البرز با آنها منجر به شرایط سخت کنترلی در البرز می شود.

این مسئول در پاسخ به اینکه برای پیشگیری از تکرار مجدد شرایط بحرانی در البرز آیا لازم نیست برخی محدودیت ها در خصوص تعطیلی صنوف مجددا اعمال شود، اضافه کرد: تصمیم گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در البرز هنوز قرمز نشده است

وضعیت کرونا در البرز هنوز قرمز نشده است