مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-03سياسي

نگرانی استاندار از وضعیت کرونا در گچساران/استان در محاصره کووید


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گچساران نیازمند تدابیر ویژه است و باید با حساسیت وضعیت این شهرستان کنترل شود گفت: در عین حال نگران بهمیی و لنده و بویراحمد نیز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ حسین کلانتری در نشست استانی ستاد باید در انتخابات شوراها و میان دوره ای مجلس جستجو کرد.

کلانتری گفت: بسیاری از مردم را رعایت نمی کنند که بیمارستان ها، پزشکان و پرستاران ما باید تاوان این عدم رعایت را پس بدهند.

وی با بیان اینکه گچساران نیازمند تدابیر ویژه است و باید با حساسیت وضعیت این شهرستان کنترل شود گفت: در عین حال نگران بهمیی و لنده و بویراحمد نیز هستیم که پشت سر گچساران آمار این شهرستان ها در حال بالا رفتن است و انتظار قرمز شدن وضعیت آنها را داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نیروی انتظامی خواست تا به ترددهای شبانه را بیش از پیش در دستور کار قرار داده و تا اطلاع ثانوی از روز چهارشنبه بعد از ظهر تا جمعه تردد خودروهای غیر بومی در استان ممنوع شود و چنین خودروهایی که در درون شهرها تردد می کنند نیز اعمال قانون شوند.

کلانتری گفت: بیمارستان گچساران 100 درصد تکمیل و آماده بهره برداری شده که تاریخ افتتاح آن اعلام می شود کلینیک دهدشت هم می تواند کمک خوبی به ما در بحران ها کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی استاندار از وضعیت کرونا در گچساران/استان در محاصره کووید

نگرانی استاندار از وضعیت کرونا در گچساران/استان در محاصره کووید