مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-03فرهنگي

اجرای تئاتر روی پشت بام


نویسنده و کارگردان تئاتر «ننه دلاور به روایت دلاور سی ساله» برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی این اثر را روی پشت بام تالار هنر اصفهان اجرا می کند.

- ایسنا/اصفهان نویسنده و کارگردان تئاتر ننه دلاور به روایت دلاور سی ساله برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی این اثر را روی پشت بام تالار هنر اصفهان اجرا می کند.

دلاور خسرونیا به ایسنا می گوید: ننه دلاور به روایت دلاور سی ساله اقتباسی از اثر ننه دلاور و فرزندان او نوشته برتولت برشت در ژانر اجتماعی و با موضوع جنگ است.

او ادامه می دهد: فرایند تولید ننه دلاور به روایت دلاور سی ساله یک سال پیش از شیوع همه گیری کرونا آغاز شد و پس از طی مراحل تمرین، با سد کرونا مواجه شدیم، به همین دلیل هم برنامه اجرای ما متوقف شد.

این کارگردان تئاتر، با اشاره به همکاری گروهی 20 نفره در تهیه و تولید این نمایش تصریح می کند: در دوران کرونا شرایط برای گردآوری تیم و تمرین نمایش بسیار سخت بود، زیرا علاوه بر تعویض اعضا در مسیر تمرین و آماده سازی آن، چند تن از عوامل اجرایی و بازیگران ما نیز به کرونا مبتلا شدند.

خسرونیا می گوید: کرونا بر همه فعالیت های اجتماعی تأثیرگذار بوده، تئاتر نیز از این قاعده مستثنی نیست و همه هنرمندان به ویژه هنرمندان حوزه نمایش، باید به این مهم توجه کنند که تئاتر در دوران کرونا و بعد از آن، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تئاتر روی پشت بام

اجرای تئاتر روی پشت بام