مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-03سياسي

مرکز درمان ناباروری همدان قابلیت پذیرش بیمار از کشورهای همجوار را دارد


مسئول کمیته تعالی بخشی و ارزیابی مراکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی گفت: مرکز جامع درمان ناباروی همدان قابلیت دارد بیماران کشورهای همجوار را پذیرش کند.

- ایسنا/همدان مسئول کمیته تعالی بخشی و ارزیابی مراکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی گفت: مرکز جامع درمان ناباروی همدان قابلیت دارد بیماران کشورهای همجوار را پذیرش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد وثوق در بازدید از پروژه مرکز جامع زنان و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی همدان، با ابراز خرسندی و رضایت از فعالیت همکاران جهاددانشگاهی استان گفت: مرکز درمان ناباروری همدان پیشرفت بسیار خوبی داشته و عملکرد مجموعه جهاد دانشگاهی همدان برای این پروژه مناسب بوده و این طرح از استانداردهای خوبی برخوردار خواهد بود.

وی تصریح کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی همدان با راه اندازی مرکز ناباروری شرایط خوبی را برای زوج های نابارور استان و همچنین غرب کشور فراهم کرده تا از رفت و آمد به استان های دیگر جلوگیری شود و خدمات کامل به زوج های نابارور ارائه دهد.

معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان گفت: ما به عنوان یک مجموعه در کنار جهاد دانشگاهی همدان هستیم و هر گونه کمکی که لازم باشد برای راه اندازی هرچه سریعتر این مرکز انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان ناباروری همدان قابلیت پذیرش بیمار از کشورهای همجوار را دارد

مرکز درمان ناباروری همدان قابلیت پذیرش بیمار از کشورهای همجوار را دارد