مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-03اقتصادي

زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام افتتاح شد


زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام با حضور خانواده شهید کشوری، معاون عمرانی وزیر کشور، مسئولان نظامی، امنیتی، هوانیروز ارتش، مسئولان دستگاه های اجرایی و جمعی از شهروندان افتتاح شد.

- محمد نوذری استاندار ایلام، در این مراسم، اظهار کرد: توسعه زیرساخت های شهری با محوریت طرح های اجتماعی هم راستا با توسعه و احداث پروژه های عمرانی در دستور کار مدیریت استان قرار داشته است.

وی گفت: در طول 8 سال فعالیت دولت تدبیر و امید 7100 میلیارد تومان در زمان هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه در سال های اخیر طرح های مردم محور بر مبنای مفاهیم اجتماعی در نقاط مختلف این استان به ویژه مرکز شهر ایلام یکی پس از دیگری شکل گرفته است، تصریح کرد:استان ایلام حق بزرگی بر کشور دارد چرا که مردم این استان در دوران دفاع مقدس منطقه را ترک نکردند و صبورانه جنگ را تحمل کردند و اکنون به عنوان دروازه عتبات عالیات خادم زائران حسینی هستند.

شهردار ایلام هم در این آیین با اشاره به مزایای افتتاح پروژه زیر گذر شهید کشوری گفت: دکتر طالب صادقیان شهردار ایلام نیز با بیان اینکه در سال های اخیر شاهد افزایش استفاده از خودرو و در نتیجه رشد ترافیک شهری در ایلام بوده ایم، اظهار کرد: کاهش بار ترافیکی در می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام افتتاح شد

زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام افتتاح شد