مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-03اقتصادي

ارزش کالاهای صادراتی از گمرکات استان بوشهر 77 درصد افزایش یافت


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری ارزش کالاهای صادراتی از گمرکات استان بوشهر 77 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، گمرک سعی دارد با اختصاص تسهیلات گوناگون از فعالان تولیدی و تجاری به ویژه تولیدکنندگان و صادرکنندگان حمایت کند.

وی بیان کرد: رییس کل دادگستری و سایر مسئولین قضایی و بازرسی استان تعامل و همکاری خوبی را با گمرک در راستای تسهیل در فرآیندهای گمرکی و رفع موانع و تسریع در رسیدگی به پرونده های متشکله داشته اند.

بیشترین صادرات به چین و امارات قره بیگی تاکید کرد: طی سه ماهه نخست امسال تراز تجارت در استان بوشهر از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده و ارزش صادرات با احتساب میعانات گازی استان با 77 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل دو میلیارد و 98 میلیون و 535 هزار دلار بوده است.

وی افزود: به لحاظ حجمی نیز صادرات از گمرکات استان بوشهر شش میلیون 471 هزار تن کالا بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 13 درصدی را داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر اضافه کرد: بیشترین حجم صادرات کالا از گمرکات استان بوشهر به کشورهای چین، امارات، پاکستان، هند، ترکیه، برزیل، آفریقای جنوبی، تایوان و قطر صورت پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش کالاهای صادراتی از گمرکات استان بوشهر 77 درصد افزایش یافت

ارزش کالاهای صادراتی از گمرکات استان بوشهر 77 درصد افزایش یافت