مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-03اقتصادي

جهش 77 درصدی ارزش صادرات از گمرکات استان بوشهر


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از جهش 77 درصدی ارزش کالاهای صادراتی از گمرکات استان بوشهر در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، بهروز قره بیگی صبح امروز در نشست با رییس کل دادگستری استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تبریک هفته قوه قضاییه، اظهارداشت: در بهار امسال تراز تجارت در استان بوشهر از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده است به گونه ای که ارزش صادرات با احتساب میعانات گازی استان با 77 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل دو میلیارد و 98 میلیون و 535 هزار دلار بوده است.

  ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر افزود: به لحاظ حجمی نیز صادرات از گمرکات استان بوشهر 6 میلیون 471 هزار تن کالا بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 13 درصدی را داشته است.

  وی اضافه کرد: بیشترین حجم صادرات کالا از گمرکات استان بوشهر به کشورهای چین، امارات، پاکستان، هند، ترکیه، برزیل، آفریقای جنوبی، تایوان و قطر صورت پذیرفته است.

  قره بیگی گفت: همچنین در فصل بهار امسال، 77 هزار تن کالا به ارزش 217 میلیون و 555 هزار دلار از گمرکات استان بوشهر ترخیص و وارد کشور شده است.

  وی به افزایش 42 درصدی درآمدهای وصولی دولت از طریق گمرکات استان بوشهر  اشاره کرد و گفت: همواره در کنار رعایت  قوانین و مقررات گمرکی سعی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش 77 درصدی ارزش صادرات از گمرکات استان بوشهر

جهش 77 درصدی ارزش صادرات از گمرکات استان بوشهر