مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-03اجتماعي

اجرای طرح ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های زنجان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های طرف قرارداد استان خبر داد.

- عباس مظفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های طرف قرارداد استان به مدت دو ماه اجرایی می شود.

 وی با اشاره به اینکه این طرح شامل خودروهایی که با دستور قضایی توقیف شده اند، نمی شود، بیان کرد: بسیاری از این خودروها به دلیل ارتکاب تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده اند، که امکان ترخیص آنها وجود دارد.

 رییس پلیس راهور استان زنجان افزود: مالکان سایر خودرهایی که خودروی آنان به دلیل دستورات قضایی توقیف شده است برای رفع توقیف باید ضمن رفع موارد قانونی به مرجع قضایی صادر کننده دستور توقیف مراجعه کنند.

مظفری با بیان این که متوسط زمان توقیف خودروهای توقیفی در پارکینگ ها 2 و نیم سال است، اظهار داشت: انتظار ما از شهروندان این است که خود موضوع ترخیص خودروها را مدیریت کنند تا امور به روزهای پایانی موکول نشود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان همچنین یادآور شد: خودروهای فرسوده، خودروهای شخصی بالای 20 سال و خودروهای عمومی بالای 15 سال و همچنین خودروهایی که هیچگونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس ندارند از این خدمات مستثنی بوده و مشمول این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های زنجان

اجرای طرح ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ های زنجان