مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-03اقتصادي

تحولی نو با تولید شیشه های نشکن وایت برد


در برخی از تبلیغات تولید کنندگان وایت برد مشاهده میشود که آنها این ادعا را کرده اند که در متریال تولید وایت برد شیشه ای توانسته اند خط تولید شیشه های نشکن را راه اندازی کنند و با قیمتی مناسب آنها را در اختیار مشتریان و مدیران قرار دهند و اصلی ترین دغدغه .

- در برخی از تبلیغات تولید کنندگان وایت برد مشاهده میشود که آنها این ادعا را کرده اند که در متریال تولید وارد شود که احتمال شکستن بالا و بالاتر میرود دقیقا بازیه تبلیغاتی که در مورد ظروف شیشه ای و کریستال قبل ها دیده بودیم.

خیلی نا امید نشوید چون یک راه حل باقیست و میتوان وایت برد شیشه ای را تا حد زیادی به مطالب گفته شده در تبلیغات نزدیک کرد و خطر شکستن را تا حد ممکن از از وایت برد خود دور کنین و از شر رد ماژیک بر روی تخته و سیاه شدن هفته به هفته خلاص شوید و تایم زیادی از ملاس را به پاک کردن و پاک نشدن تلف نکنین و تمام انرژی مدرسین را صرف آموزش کنین همچنین از بلاتکلیفی دانشجویان و دانش آموزان و سر رفتن حوصلشان خلاص شوید.

تنها کاری که باید به آن تن داد و قدری هزینه بیشتر کرد این است که اگر این گونه وایت برد شیشه ای به اسم نشکن را با یک زهوار آلومینیومی و یا چوبی بپوشانیم واقعا باید گفت که تا 90% از با یک تخته وایت برد مغناطیسی نشکن روبرو هستیم و میتوان از تمامی امتیازات و برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولی نو با تولید شیشه های نشکن وایت برد

تحولی نو با تولید شیشه های نشکن وایت برد