مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-03ورزشي

نباید دستاوردهای چندساله تیم بخاطر یک فصل انصراف بر باد برود


اواخر تابستان سال گذشته بود که تیم زاگرس اسلام آبادغرب نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران در سال 1398 به دلیل مشکلات مالی و ابتلای تعدادی از بازیکنانش به بیماری کرونا از رقابت های لیگ برتر انصراف داد.

- ایسنا/کرمانشاه اواخر تابستان سال گذشته بود که تیم زاگرس اسلام آبادغرب نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران در سال 1398 به دلیل مشکلات مالی و ابتلای تعدادی از بازیکنانش به بیماری کرونا از رقابت های لیگ برتر انصراف داد.

پس از انصراف این تیم از حضور در رقابت های لیگ برتر، رییس فدراسیون هندبال در سفری که زمستان 1399 به کرمانشاه داشت قول پیگیری برای حفظ سهمیه این تیم در لیگ برتر را دارد، اما به فاصله چندماه بعد علیرضا پاکدل در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد باتوجه به قوانین فدراسیون، تیم زاگرس اسلام آباد غرب نمی تواند در رقابت های سال 1400 شرکت کند و لیگ برتر هندبال امسال بدون حضور این تیم برگزار خواهد شد.

و حالا که فدراسیون هندبال برنامه ریزی های خود را برای لیگ برتر امسال آغاز کرده، مسئولین استانی در تلاشند تا با رایزنی بتوانند تیم زاگرس را دوباره جزو تیم های لیگ برتری قرار دهند.

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس در این رابطه به ایسنا گفت: اخیرا نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان دیداری با استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید دستاوردهای چندساله تیم بخاطر یک فصل انصراف بر باد برود

نباید دستاوردهای چندساله تیم بخاطر یک فصل انصراف بر باد برود