مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-03اقتصادي

اجرای طرح های جهادی برای رفع مشکل کم آبی در شهرستان اصلاندوز


مشکل آب شرب اصلاندوز و بسیاری از روستاها حل شده و چندین طرح جهادی نیز با همکاری دهیاران و آب و فاضلاب در مسیرهای کم آب در حال برنامه ریزی و اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدعباس مینایی صبح امروز در جلسه اضطراری مدیریت بحران آب شرب با حضور بخشداران و رییس اداره آب و فاضلاب و دهیاران شهرستان اظهار کرد: با تلاش و هم افزایی، مشکل آب شرب اصلاندوز و بسیاری از روستاها حل شده و چندین طرح جهادی نیز با همکاری دهیاران و آب و فاضلاب در مسیرهای کم آب در حال برنامه ریزی و اجرا است.

 وی افزود: به زودی آب انتقالی از مسیر تصفیه خانه عمران آباد به بخش بران تقویت می گردد و در تلاش هستیم با تامین تجهیزات لازم و با کمک و همدلی مردم، آب شرب روستاهای اسد قشلاقی یک و روستاهای گدایلو و کورلار را از مسیر تصفیه خانه اصلاندوز تقویت نماییم.

فرماندار اصلاندوز بیان کرد:همه کارکنان فرمانداری و دهیاران و اداره آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی در تلاش هستیم تا بر مشکل کم آبی و خشکسالی غلبه کنیم که در این راستا از مردم انتطار داریم که با صرفه جویی در مصرف آب و برق به ما کمک کنند.

مینایی ضمن گلایه از توزیع نامناسب آب سدهای ستارخان و سبلان گفت: متاسفانه کشاورزی غیرقانونی در بالادست دره رود، جفا در حق کشاورزی قانونی در شهرستان اصلاندوز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های جهادی برای رفع مشکل کم آبی در شهرستان اصلاندوز

اجرای طرح های جهادی برای رفع مشکل کم آبی در شهرستان اصلاندوز