مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-03بين الملل

ترودو: آتش زدن کلیساها غیرقابل قبول و اشتباه است


نخست وزیر کانادا که فضای کشورش در پی کشف چند گور جمعی صدها کودک بومی در مدارس کلیسای کاتولیک متشنج شده، بدون در نظر گرفتن احساسات بومیان این کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا دیروز (جمعه) آنچه موج تخریب و آتش سوزی علیه کلیساهای کاتولیک در سراسر این کشور خواند، محکوم کرد و گفت این راه حلی برای آسیب های ایجاد شده مرتبط با مدارس شبانه روزی بومیان این کشور نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه سی بی سی کانادا، او بعد از بازدید از یک کلینیک واکسیناسیون در اُتاوا، پایتخت کانادا، در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص حوادث اخیر در این کشور در پی کشف گور جمعی متعلق به صدها کودک بومی گفت: خیزش عدم تحمل، نژادپرستی و نفرت را در سراسر کشور شاهدیم.

غیرقابل قبول و اشتباه است که شاهد اقدامات خرابکاری و آتش سوزی از جمله علیه کلیساهای کاتولیک در سراسر کشور هستیم.

ترودو افزود، عصبانیتی را که بسیاری از مردم این کشور از زمانی که اقوام اولیه کانادا از کشف گورهای ناشناخته در محل مدارس شبانه روزی سابق خبر دادند، درک می کند اما آتش زدن کلیساها اشتباه است.

وی در ادامه گفت: نمی توانم جور دیگری فکر کنم جز این که سوزاندن کلیساها در واقع محروم کردن افرادی که نیاز به عزاداری و بهبود دارند، از مکان هایی است که می توانند در آن عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترودو: آتش زدن کلیساها غیرقابل قبول و اشتباه است

ترودو: آتش زدن کلیساها غیرقابل قبول و اشتباه است