مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-03اقتصادي

مخالفت فرماندار شهرستان البرز با حمایت از رانندگان اتوبوس


مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهر الوند گفت: فرماندار البرز با مصوبه شورای شهر الوند مبنی بر حمایت یک ونیم میلیون تومانی رانندگان اتوبوس های بین الوند و قزوین مخالفت کرد.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهر الوند گفت: فرماندار البرز با مصوبه شورای شهر الوند مبنی بر حمایت یک ونیم میلیون تومانی رانندگان اتوبوس های بین الوند و قزوین مخالفت کرد.

سید محرم محبی مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهر الوند در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: افزایش کرایه اتوبوس ها بر اساس مصوبه شورای شهر رقم خورده است، رانندگان اتوبوس ها در تمام مدت شیوع کرونا همکاری داشتند و حتی امسال نیز یک ماه کامل تعطیل بوده و درآمدی نداشتند.

وی افزود: با توجه به اینکه از 26 فروردین تا 25 اردیبهشت سال جاری ناوگان حمل ونقل عمومی تعطیل بود از شورای شهر درخواست کردیم برای هر راننده یک و نیم میلیون تومان حمایت مالی در نظر گرفته شود اما فرمانداری البرز این مسئله را قبول نکرد و از مصوبه شورا مغایرت گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهر الوند اظهار کرد: شرایط اقتصادی و شیوع کرونا در سال های اخیر موجب تعطیلی برخی مشاغل شده و بسیاری از شهروندان شغل و درآمدشان را ازدست داده اند و برخی انتظار دارند که افزایش کرایه صورت نگیرد این در صورتی است که رانندگان حمایتی نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت فرماندار شهرستان البرز با حمایت از رانندگان اتوبوس

مخالفت فرماندار شهرستان البرز با حمایت از رانندگان اتوبوس