مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-03سياسي

آزادسازی 50 هزار مترمربع اراضی ملی جنوب مشهد/ تخریب 8 باغ ویلا


50 هزار مترمربع از اراضی ملی و منابع طبیعی، حریم و بستر رودخانه و ارتفاعات کوه باد در ارتفاعات جنوب مشهد مقدس آزادسازی شد.

- به گزارش، فرزاد بهشتی از اجرای عملیات قلع و قمع و آزاد سازی 50 هزار مترمربع از اراضی ملی و منابع طبیعی، حریم و بستر رودخانه و ارتفاعات کوه باد واقع در منطقه عارفی ارتفاعات جنوب مشهد مقدس خبر داد.

سرپرست دادسرای ناحیه 7 مشهد ادامه داد: در ادامه اقدامات پایش، پیشگیری و عملیاتی، گروه گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی با محوریت منابع طبیعی و آب منطقه ای استان، تعداد هشت باغ ویلا در سطح بیش از پنج هکتار از اراضی ملی که دستخوش کوه خواری و رودخانه خواری قرار گرفته بود، در قالب اجرای تبصره یک ماده 55 و اعمال قانون توزیع عادلانه آب، با حکم قضایی و پشتیبانی دادستان مرکز استان رفع تصرف و اعاده به وضع سابق صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این عملیات مشترک که با حضور یگان امداد و پاسگاه انتظامی ده غیبی انجام پذیرفت، ضمن قلع و قمع پنج باب ساختمان و دیوارهای باغی و ساحلی، سه استخر، یک حلقه چاه و 500 متر راه دسترسی، قلع، مسلوب المنفعه و اعاده به وضع سابق شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 50 هزار مترمربع اراضی ملی جنوب مشهد/ تخریب 8 باغ ویلا

آزادسازی 50 هزار مترمربع اراضی ملی جنوب مشهد/ تخریب 8 باغ ویلا