مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-03سياسي

رفتار صادقانه موجب همراهی مردم با رییس جمهور منتخب می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مشکلات پیش روی دولت سیزدهم گفت: قول صادق و رفتار صادقانه با مردم باعث می شود تا مردم با رییس جمهور آینده در حل مسائلی که پیش روست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه با موضوع الزامات هم افزایی قوای کشور باحضور پخش شد.

محمد عباسی وزیر پیشین دولت های نهم و دهم اظهار داشت: این افتخار بزرگی است که سایر آحاد جامعه نیز می توانند در جریان انتخابات ظهور و بروز کنند و برای عدالت کشور خود ما می توانیم را به مرحله عمل برسانند.

این ظرفیت نکته بسیار مهمی است، نکته مهم دیگر آن است که چه کسی گفته تنها یک نفر از همه چیز آگاهی دارد، وقتی تعداد جمعی از افراد به ارائه دادن دیدگاه های خود می پردازند، در دل آن برنامه ها و ایده ها مواردی مناسب مطرح می شوند.

به این معنی که جامعه درخواست های خود را در دل شعارها و برنامه های خود می بینند و این امر بسیار پسندیده است که مردم می توانند نه تنها فرد را انتخاب کنند بلکه برنامه را انتخاب کنند.

درست است که بعد از آن رییس جمهور سکان کشور را در اختیار می گیرد ولی در همین فاصله اکثر کاندیداها سعی می کردند تا مطالبات مردم را بازگو کنند و این ظرفیتی است که انتخابات به مردم داده است که نوعی جامعه مردم سالار و کشوری است که مردم برای اداره کشور خود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار صادقانه موجب همراهی مردم با رییس جمهور منتخب می شود

رفتار صادقانه موجب همراهی مردم با رییس جمهور منتخب می شود