مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-03اقتصادي

وجود 13 هزار قانون مخلل کسب و کار در کشور/ موفقیت مجوزهای بی نام


رییس خانه صنعت و معدن استان فارس گفت: 13 هزار قانون مخل کسب و کار در کشور وجود دارد که اجازه نمی دهد تولید سرعت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بیان کرد: علاوه بر اینکه بیش از 13 هزار قانون مخل کسب و کار در کشور وجود دارد یکی از عناصری که می تواند برای تولید مشکل زا باشد صدور بخش نامه هایی است که کار را برای سرمایه گذاران مشکل تر می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت نباید یکی از عوامل مخل کسب و کار باشد بلکه باید با تسهیل فرآیند تولید، زمینه حرکت چرخ اقتصاد کشور را فراهم کند گفتنی است در برخی از قوانین بیش از 300 مصوبه وجود دارد که می تواند حرکت اقتصاد کشور را تحت شعاع قرار دهد.

شرفی در ادامه در خصوص ضعف قوانین نیز یادآور شد: یکی از مشکلاتی که در کشور با آن مواجه هستیم ضعف قانون و تفسیر قانون توسط ارکان دولتی به رأی خود است از این رو بخش خصوصی نیز خواهان آن است که بتواند دخل و تصرفی در قوانین داشته باشد این در حالی است که اگر سیاست های ما اقتصادی باشد منافع مختلفی برای مردم خواهد داشت ولی تا زمانی که اقتصاد ما سیاسی باشد نباید انتظار داشت اقتصاد منفعتی برای مردم داشته باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر ، در خصوص مجوزهای بی نام بار دیگر بیان کرد: مجوزهای بی نام ابتکار خوبی برای صنایع بزرگ است و می تواند سرمایه ها را به سمت صنایع زیرساختی سوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 13 هزار قانون مخلل کسب و کار در کشور/ موفقیت مجوزهای بی نام

وجود 13 هزار قانون مخلل کسب و کار در کشور/ موفقیت مجوزهای بی نام