مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 02:352021-07-02اجتماعي

خسارت بارش های تابستانه به مراوه تپه و آزادشهر


بارش شدید و رگباری باران جمعه شب 11 تیرماه در برخی شهرستان های واقع درشرق استان گلستان از جمله آزادشهر و مراوه تپه سبب مسدود شدن راه تعدادی از روستاها، - عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بارش شدید و رگباری باران از ساعت 20 تا 21:30 دقیقه دیشب در بخش گلیداغ شهرستان مرزی مراوه تپه سبب وقوع سیلاب و مسدود شدن راه روستاهای آق امام، آلتی آغاچ بزرگ و کوچک، خانگه، چنارلی، کریم ایشان، قپان علیا و عرب قاری حاجی این بخش شد.

بخشدار گلیداغ، حجم بارش های شب گذشته را 68 میلی متر اعلام کرد و گفت: این بارش ها سبب جاری شدن سیلاب و مسدود شدن راه برخی روستاهای این بخش از جمله آق امام، آلتی آغاچ بزرگ و کوچک، خانگه، چنارلی، کریم ایشان، قپان علیا و عرب قاری حاجی شد.

لقمان قربانی افزود: پس از توقف بارش باران، دستگاه های مدیریت بحران شهرستان مراوه تپه به خصوص نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای که پیش از این و با هشدارهای هواشناسی در آماده باش بودند، بلافاصله درمحل حاضر و تا ساعت 2 بامداد امروز نسبت به بازگشایی برخی مسیرهای مسدود شده از جمله قپان علیا، کریم ایشان، عرب قاری حاجی، آق امام و چنارلی اقدام کردند.

وی بابیان اینکه هم اکنون تردد در این مسیرها با احتیاط در حال انجام است، اضافه کرد: تلاش برای لایروبی گل و لای سیلاب دیشب در دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بارش های تابستانه به مراوه تپه و آزادشهر

خسارت بارش های تابستانه به مراوه تپه و آزادشهر