مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 19:202021-07-02فرهنگي

مهران مدیری: باید واقعیت را به بیننده گفت


مهران مدیری با تاکید بر اصل «احترام به مخاطب»، درباره اظهارات بحث برانگیزش درباره کپی بودن سری جدید «دورهمی»، توضیح داد: در جهانی زندگی می کنیم که شما به هرچه استناد کنید، - مهران مدیری با تاکید بر اصل احترام به مخاطب ، درباره اظهارات بحث برانگیزش درباره کپی بودن سری جدید دورهمی ، توضیح داد: در جهانی زندگی می کنیم که شما به هرچه استناد کنید، کمتر از دو دقیقه می توان اصلش را درآورد؛ بنابراین باید به بیننده احترام گذاشت و باید واقعیت را به بیننده گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهران مدیری ـ بازیگر و کارگردان ـ شامگاه جمعه مهمان برنامه پرانتز باز رادیو بود و توضیحاتی را درباره پارامترهای خلق شخصیت های ماندگار نمایشی مطرح کرد.

او همچنین با دفاع از دورهمی شبکه نسیم، درباره این برنامه گفت: در کنار سریال هایی که ساختم، اما آنچه مرا به مردم نزدیک تر کرد، دورهمی بود.

به این دلیل که در این برنامه مسائل روز فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مطرح می شد و به همین دلیل احساس کردم به مردم نزدیک تر شدم؛ بنابراین سعی کردم بیشتر حرف های مردم را بزنم و منعکس کننده صدای آنها باشم.

در ابتدای این گفت وگو، مجید واشقانی ـ مجری ـ با اشاره به پرسش معروف دورهمی مبنی بر اینکه آیا تا به حال عاشق شده اید ـ این سوال را به طنز از خود مهران مدیری پرسید که مجری دورهمی هم متق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهران مدیری: باید واقعیت را به بیننده گفت

مهران مدیری: باید واقعیت را به بیننده گفت