مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 17:152021-07-02سياسي

جابه جایی سیزدهمین منتخب شورای شهر تبریز پس از بازشماری آرا


فرماندار تبریز از جابه جایی سیزدهمین منتخب شورای شهر تبریز پس از بازشماری آرای صندوق های دستی انتخابات 28 خردادماه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز از جابه جایی سیزدهمین منتخب شورای شهر تبریز پس از بازشماری آرای صندوق های دستی انتخابات 28 خردادماه خبر داد.

بهروز مهدوی جمعه شب در گفت وگوی خبری، اظهار کرد: بعد از اعلام نتایج اولیه انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز و انتشار آگهی اسامی و تعداد آرای تمامی کاندیداها، نامزدها بر اساس قانون، دو روز فرصت داشتند تا نسبت به روند انتخابات و یا آرایشان با مراجعه به فرمانداری و هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات شکایت خود را مطرح کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این راستا در کل شهرستان تبریز 86 مورد شکایت و درخواست صدور ریزآرا و بازشماری ثبت شد که هیات نظارت حدود پنج روز فرصت برای رسیدگی به این موارد را داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس هیات اجرایی تصمیم گرفت تا تمامی 160 صندوق دستی انتخابات شورای اسلامی تبریز را بازشماری کند؛ هم چنین سه صندوق مکانیزه نیز در این راستا راستی آزمایش شد.

مهدوی با تقدیر از همراهی تمامی نامزدها و هیات نظارت و اجرایی در انتخابات، گفت: هدف از این بازشماری تایید صحت و سقم دقیق در انتخابات بود و در طی این مدت، تمامی صندوق های دستی با دقت و حوصله و با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی سیزدهمین منتخب شورای شهر تبریز پس از بازشماری آرا

جابه جایی سیزدهمین منتخب شورای شهر تبریز پس از بازشماری آرا