مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 15:302021-07-02بين الملل

ماجرای عملیات فریب رسانه ای علیه آیت الله سیستانی و حشدالشعبی چه بود؟


رسانه های مقاومت در عراق و منطقه، فریب بازی جدید آمریکایی ها را خوردند؛ با یک یادداشت تحت این محتوا که سفیر سابق آمریکا در عراق در یادداشتی از دولت جو بایدن خواست تا آیت الله سیستانی و الحشد الشعبی را حذف فیزیکی کند و به حضور احزاب اسلامگرای شیعه عراق در قدرت پایان بخشد».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، بعد از شبیخون اخیر آمریکا در بستن 33 پایگاه اینترنتی رسانه های مقاومت در شبکه مجازی، واشنگتن شیوه جدیدی از فریبکاری را به راه انداخته که هدف آن، سلب اعتماد از رسانه های مقاومت در برابر مخاطبان ارزیابی شده است.

بارزترین شیوه این نیرنگ آمریکایی، انتشار برخی اخبار دروغ در فضای مجازی بوده است تا رسانه های مقاومت آن را بازتاب دهند اما بعد از مدتی مشخص شود که اصل خبر وجود خارجی نداشته و به قول معروف رسانه های محور مقاومت این خبر غیرواقعی را در فضایی هیجانی انتشار داده اند.

یکی از این نیرنگ های آمریکایی در ششم تیرماه گذشته اتفاق افتاد و رسانه های مقاومت در عراق و منطقه، فریب این بازی جدید آمریکایی ها را خوردند؛ با یک یادداشت تحت این محتوا که داگلاس سلیمان سفیر سابق آمریکا در عراق در یادداشتی از دولت جو بایدن خواست تا آیت الله سیستانی و الحشد الشعبی را حذف فیزیکی کند و به حضور احزاب اسلامگرای شیعه عراق در قدرت پایان بخشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عملیات فریب رسانه ای علیه آیت الله سیستانی و حشدالشعبی چه بود؟

ماجرای عملیات فریب رسانه ای علیه آیت الله سیستانی و حشدالشعبی چه بود؟