مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 15:052021-07-02اجتماعي

آموزش و پرورش را کالا کردند


دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان کشور گفت: آموزش و پرورش را کالا کردند، مدارس غیرانتفاعی را گسترش دادند و خصوصی سازی را به حدی رساندند که از کشورهای نظام سرمایه داری نیز جلو زدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، حمیدرضا قلیلی فریمانی دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان کشور در نشست فرهنگیان استان خراسان رضوی، اظهار کرد: بنده محصول دانشگاه فرهنگیان هستم؛ دانشگاهی که قرار بود مقدمات تحول بنیادین آموزش و پرورش را ایجاد کند اما لیبرال ها و غربگرایان تمام تلاش خود را کردند تا دانشگاه فرهنگیان را تعطیل کنند و این دانشگاه مهم را تبدیل به مرکز آموزش ضمن خدمت کنند و تا توانستند آموزش و پرورش را خصوصی کردند.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید، آموزش و پرورش را کالا کردند، مدارس غیرانتفاعی را گسترش دادند و خصوصی سازی را به حدی رساندند که از کشورهای نظام سرمایه داری نیز جلو زدیم به طوری که در آمریکا 10 درصد مدارس و در ایران 12 درصد مدارس غیرانتفاعی است.

دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان کشور گفت: مقام معظم رهبری همواره  تحول در آموزش را مطالبه می کنند و ما باید در دولت جدید از مدیرانی استفاده کنیم که تحول خواه هستند و امروز بر همه فرهنگیان تکلیف است که از این فرصت استفاده کنند و امیدها را برگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش را کالا کردند

آموزش و پرورش را کالا کردند