مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 11:452021-07-02سياسي

کشکان از بی آبی به نفس نفس افتاده است/ ساخت 2 سد در پلدختر ضروری است


رودخانه خروشان و وحشی کشکان امروز از بی آبی به نفس نفس افتاده و رمقی ندارد به گونه ای که با نگاه کردن به آن حال خوبی به آدم دست نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: رودخانه خروشان و وحشی کشکان امروز از بی آبی به نفس نفس افتاده و رمقی ندارد به گونه ای که با نگاه کردن به آن حال سیاه در کشور است و نیاز به احداث سد برای ذخیره آب رودخانه دارد.

امام جمعه پلدختر گفت: کشاورزان پل دختر در حالی از بی آبی رنج می برند که اگر رودخانه کشکان در استان هایی مانند یزد و کرمان بود اکنون باغ پسته آنها چشم همه را کور کرده بود در حالی که باغ داران انجیر پل دختری از بی آبی رنج می برند.

وی از شعارهای بدون عمل  مسئولان در رابطه با رفع مشکلات کشاورزی و باغداری پل دختر انتقاد کرد و افزود: تا زمانی که محصولات کشاورزی این منطقه علاوه بر مشکل بی آبی به دلیل نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی خام فروشی می شود و گندم دیم به عنوان قوت لایموت مردم با کاهش تولید مواجه است.

موسوی یادآورشد: پل دختر برای رفع مشکل کم آبی نیاز به احداث سد در بالا دست رودخانه کشکان دارد که از این نعمت بی بهره است و سد ایوشان که امروز حتی پاسخ گوی کشاورزان منطقه خود نیست نمی تواند موثر در رفع مشکل کم آبی شهرستان  پل دختر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشکان از بی آبی به نفس نفس افتاده است/ ساخت 2 سد در پلدختر ضروری است

کشکان از بی آبی به نفس نفس افتاده است/ ساخت 2 سد در پلدختر ضروری است