مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-02بين الملل

روسیه اتهام زنی سایبری از سوی انگلیس و آمریکا را رد کرد


سفارت روسیه در واشنگتن اتهامات سایبری مطرح شده از سوی آژانس های امنیتی انگلیس و آمریکا را رد کرد و تأکید کرد مسکو بارها تحت حملات سایبری آمریکا قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفارت روسیه در واشنگتن روز جمعه ادعای آژانس های امنیتی می گیرند.

روز گذشته (پنجشنبه) چند نهاد امنیتی از جمله آژانس امنیت ملی ، وزارت امنیت داخلی و دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) به همراه مرکز امنیت ملی سایبری انگلیس مدعی شدند جاسوسانی از ارتش روسیه، به ایمیل های حزب دموکرات آمریکا رخنه کرده و تلاش کرده اند در انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور مداخله کنند.

این آژانس های امنیتی همچنین مدعی شدند، جاسوسان روسی از طریق وی پی اِن ها، صدها حمله علیه اهداف دولتی و خصوصی آمریکا انجام داده اند.

آمریکا ظرف چند ماه اخیر و بعد از قرار گرفتن در معرض حملات سنگین سایبری، انگشت اتهام را به سوی روسیه نشانه رفته اما مسکو بارها این اتهام را رد کرده است.

آمریکا، روسیه و 23 کشور دیگر هفته گذشته توافق درباره حملات سایبری را تجدید کردند.

بر اساس این توافق، طرف ها نباید در شرایط صلح به زیرساخت های حیاتی یکدیگر حمله سایبری کرده و از پناه دادن به مجرمان سایبری و هکرها نیز خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه اتهام زنی سایبری از سوی انگلیس و آمریکا را رد کرد

روسیه اتهام زنی سایبری از سوی انگلیس و آمریکا را رد کرد