مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-02سياسي

حجت الاسلام محسنی اژه ای از مقبولیت زیادی در بدنه دستگاه قضایی برخوردار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به انتخاب حجت الاسلام محسنی اژه ای به عنوان رییس جدید قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: آیت الله اژه ای از مقبولیت زیادی در بدنه دستگاه قضایی برخوردار است.

  امام جمعه زنجان با بیان اینکه اقدامات اعتماد مردم به دستگاه قضا و ایجاد تحول در تشکیلات قضایی را از ثمره خدمات آیت الله رییسی در دوران خدمت در این قوه عنوان کردند.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی و سازمان های بین المللی فقط ادعای حقوق بشر را دارند، اظهار کرد: آنهایی که ادعای حقوق بشرشان گوش جهان را پر کرده جنایات بسیاری را مرتکب شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه 11 تیر سالروز شهادت سومین شهید محراب آیت الله شهید صدوقی گفت: دشمن از وجود چنین عالمانی احساس خطر می کرد برای همین وی را به شهادت رساندند.

آیت الله خاتمی به 12 تیر و حمله وحشیانه و ددمنشانه آمریکا به هواپیمای مسافربری و کشتار بی رحمانه 290 از هموطنان بی گناه اشاره کرد و گفت: دشمن از هیچ جنایتی علیه مردم ایران دریغ نکرده است.

وی با بیان اینکه وقیحانه ترین حرکت در هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایرانی توسط فرمانده ناو وینسنس این است که رییس جمهور آمریکا به وی مدال می دهد، ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام محسنی اژه ای از مقبولیت زیادی در بدنه دستگاه قضایی برخوردار است

حجت الاسلام محسنی اژه ای از مقبولیت زیادی در بدنه دستگاه قضایی برخوردار است