مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-02سياسي

پرونده آمریکا به عنوان مدعی حقوق بشر سیاه است


امام جمعه باقرشهر با اشاره به اینکه مدعیان حقوق بشر نسبت به رعایت آن بی توجه هستند گفت: پرونده آمریکا به عنوان مدعی حقوق بشر سیاه است.

- ، حجت الاسلام عبدالعلی استیری در خطبه های نماز جمعه این هفته باقر شهر اظهار داشت: برخی فضیلت ها در جامعه امروزی یا کمرنگ شده یا به صورت کلی رنگ باخته است اگر فضیلتی در جامعه از بین برود قطعاً ضد آن فضیلت در جامعه حاکم می شود.

استیری افزود: متأسفانه صداقت تا حدودی در جامعه فراموش شده است، وقتی راستگویی فراموش شود قطعاً جای آن را دروغ، تقلب و حقه بازی می گیرد گاهی مسئولین ما به مردم دروغ می گویند و بالعکس، یکی از فضایلی که امروز در جامعه کمرنگ شده یا رنگ باخته است صداقت است.

امام جمعه باقر شهر با اشاره به اینکه زمانی که به پرونده کسانی که مدعی حقوق بشر هستند، مثل سیاستمداران آمریکا، نگاه می کنیم و رفتارشان نسبت به مردم بومی خود و بین الملل را می سنجیم رفتاری انسانی و مناسب ندارند بیان داشت: پرونده آمریکا به عنوان مدعی حقوق بشر سیاه است.

وی ضمن تبریک حکم حجت الاسلام محسنی اژه ای به عنوان ریاست قوه قضاییه عنوان داشت: انشاالله مسیر سند تحول که در 2 سال اخیر طی شده است و مردم از آن رضایت دارند ادامه پیدا کند و شعار رضایت مندی مردم و دست یابی به عدالت توسط رییس جدید قوه قضا هم محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده آمریکا به عنوان مدعی حقوق بشر سیاه است

پرونده آمریکا به عنوان مدعی حقوق بشر سیاه است