مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 10:202021-07-02سياسي

برجام هیچ سودی برای مردم نداشته است


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه برجام تاکنون هیچ سودی برای مردم نداشته است، گفت: غربی ها قصد داشتند با این توافق مسیر رشد دانش هسته ای دانشمندان ایران را متوقف کنند.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: برجام تاکنون هیچ سودی برای مردم نداشته است، غربی ها قصد داشتند با این توافق مسیر رشد دانش هسته ای دانشمندان ما را متوقف کنند.

وی گفت: باید به توانمندی جوانان و تولید داخل تکیه کنیم چرا که هفتمین دور مذاکرات برجام به دلیل خلف وعده غربی ها و جبهه استکبار نیز نتیجه ای برای کشور در بر نداشته است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نمونه بارز اتکا به توانمندی های داخلی و توجه به دانشمندان تولید واکسن ایرانی بود که تقدیر و تحسین مقام معظم رهبری را به دنبال داشت و خود ایشان واکسن تولید داخل را تزریق کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به جنایت های جبهه استکبار در منطقه گفت: سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران با شلیک 2 موشک متعلق به نیروی دریایی در 12 تیر سال 67 که تمامی مسافران شهید شدند، نقض آشکار حقوق بشر آمریکایی بود.

لزوم ریشه کن کردن خرید و فروش رای وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خرید و فروش آرا در برخی از شهرها گفت: خرید فروش و آرا یک منکر است که علاوه بر اینکه دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام هیچ سودی برای مردم نداشته است

برجام هیچ سودی برای مردم نداشته است