مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-02سياسي

دادن مدال به فرمانده ناو «وینسنس»آشکارترین شکل تضییع حقوق بشر است


امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه رژیم تروریست آمریکا مدتی بعد به فرمانده‏ ناو وینسنس که هواپیمای ایرانی را هدف قرار داد، مدال افتخار داده و او را تشویق کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ابهر به مناسبت ششم تا دوازدهم تیرماه، هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و اظهار داشت: تیرماه؛ برای ایرانیان، ماه خاطرات تلخ و دردناک و ماه جنایات علیه ایرانیان است.

وی با بیان اینکه حوادثی از قبیل ترور و جنایت و کشتار توسط آمریکا و مزدورانش در تیرماه علیه ملت ایران روی داده است، افزود: از ترور رهبر عزیز انقلاب تا فاجعه دردناک هفتم تیر و شهادت شهید مظلوم بهشتی و 72 تن از خادمان ملت و تا ترور ناجوانمردانه آیت‏ الله صدوقی در تیرماه رخ داده است.

رحیمی با بیان اینکه دوازدهم تیرماه 1367، ناو آمریکایی وینسنس، هواپیمای مسافربری ایران را با بیش از 290 مسافر هدف قرار داد و آن‏را ساقط کرد، تصریح کرد: این اقدام که در روز روشن و به‏ طور آشکار انجام شد، به شهادت همه مسافران بیگناه منجر شد.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه رژیم تروریست آمریکا مدتی بعد به فرمانده‏ ناو مزبور مدال افتخار داده و او را تشویق کرد، افزود: این کار، یکی از بارزترین و آشکارترین شکل تضییع حقوق بشر در جهان بود که با سکوت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادن مدال به فرمانده ناو «وینسنس»آشکارترین شکل تضییع حقوق بشر است

دادن مدال به فرمانده ناو «وینسنس»آشکارترین شکل تضییع حقوق بشر است