مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-02اقتصادي

1173 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری ایلام


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: در سه ماهه اول سال جاری 1173 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری در پی موج شدید شیوع ویروس کرونا در استان انجام شد.

- عبدالمالک شنبه زاده ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای تشدید بازدیدهای نظارتی، به منظور اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای گردشگری استان، اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع های خدمات رفاهی با هماهنگی این اداره کل تعداد 1173 بازدید مشترک در سه ماهه اول سال جاری با حضور دستگاه های ناظر انجام شد.

وی افزود: برنامه های بازدید این کمیته مشترک به صورت گروهی انجام شد و تمامی تأسیسات گردشگری شهرستان ها و واحد های بین راهی تحت نظارت اداره کل استان در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی، کیفیت غذا و نحوه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان اینکه این بازدید ها با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده است، اضافه کرد: در سه ماهه اول سال و در جریان این بازدیدها، 420 تذکر کتبی، 3 مورد پلمب،2 مورد تعلیق، برای تأسیسات گردشگری استان ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1173 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری ایلام

1173 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری ایلام