مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-02اقتصادي

مخدرهای صنعتی و راهکارهای مقابله با اعتیاد


مواد مخدر صنعتی، سنتی و شیمیایی پس از هر بار مصرف ذهن مصرف کننده را درگیر و اعتیاد شدید را فراهم می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن افزایش وابستگی و میزان مصرف را در فرد بالا می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، بسیاری از افراد در جوامع امروزی دچار کمبودهای عاطفی، روحی، هیجانی و نمونه های مشابه می شوند که سعی در جایگزین کردن این خلاءها در زندگی خود می کنند و از طریق محرک هایی مختلف مانند روی آوردن به مواد مخدر سعی در دستیابی به چنین امیالی دارند.

در چند دهه اخیر رشد مواد مخدر صنعتی به جای سنتی به قدری افزایش یافته که به آسانی و با کمترین هزینه تولید و عرضه می شود، این در حالی است که در گذشته مواد مخدر سنتی مانند تریاک بعنوان محرک و روان گردان مورد استفاده قشر خاصی از جامعه قرار می گرفت آن هم به دلیل باور اشتباه این افراد که ماده مخدر تریاک نوعی درمانگر بیماری است.

در کمتر از 10 سال اخیر با تبلیغات زیاد شاهد رشد و تولید مواد مخدر شیمیایی و صنعتی شده ایم که از طریق قدرت رسانه ای این مواد مخدر خطرناک نوعی انرژی زا با افزایش دستیابی به قدرت بی سابقه معرفی شده است.

این در حالی است که این نوع مواد مخدر صنعتی و شیمیایی پس از هر بار مصرف ذهن مصرف کننده را درگیر و اعتیاد شدید را فراهم می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن افزایش وابستگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخدرهای صنعتی و راهکارهای مقابله با اعتیاد

مخدرهای صنعتی و راهکارهای مقابله با اعتیاد