مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 07:402021-07-02اقتصادي

با اعتبارات محدود نمی توان پروژه های زیرساختی را به نتیجه رساند


فرماندار خوسف با انتقاد از حذف اعتبارات ملی برای راه روستایی گفت: با اعتبارات شهرستانی نمی توان بسیاری از پروژه های مربوط به راه های روستایی را به انجام رساند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف با انتقاد از حذف اعتبارات ملی برای راه روستایی گفت: با اعتبارات شهرستانی نمی توان بسیاری از پروژه های مربوط به راه های روستایی را به انجام رساند.

محمدعلی آخوندی، پنج شنبه شب 10 تیر به رسانه های گروهی گفت: پروژه تأمین آب شرب پایدار دهستان براکوه با هزینه 60 میلیارد ریال تا پایان تیر ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تأمین آب شرب در دهستان براکوه یک مسئله مهم بود که پیگیری های زیادی برای رفع مشکلات این منطقه انجام شده است.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه کمتر از 500 میلیون تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شده است اما تلاش شرکت آب و فاضلاب روستایی برای اجرایی شدن این پروژه قابل تقدیر است.

آخوندی بیان کرد: خشکسالی های امسال برای تأمین آب شرب در روستاها مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

فرماندار خوسف ادامه داد: هدر رفت آب شرب در شبکه های آب شرب نسبت به میانگین استانی و شهرستانی بیشتر است و نیازمند اعتبارات زیادی است که امیدواریم با پیگیری های بیش از پیش اعتبار ملی خاصی به این پروژه ها تخصیص پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اعتبارات محدود نمی توان پروژه های زیرساختی را به نتیجه رساند

با اعتبارات محدود نمی توان پروژه های زیرساختی را به نتیجه رساند