مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-02سياسي

آشوری: باور به تحول توأم با روحیه انقلابی از ویژگی های آقای اژه ای است


انتصاب آقای اژه ای به عنوان رییس قوه قضاییه با توجه روحیات انقلابی و مصمم ایشان در ابعاد مختلف، نویدبخش تداوم تحول در دستگاه قضایی است.

- محمد آشوری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تداوم تحول در دستگاه قضایی با توجه به روحیات انقلابی آقای اژه ای در مناصب مختلف بی شک ادامه خواهد یافت و این روحیه امیدی که در مردم بواسطه برخورد با فساد در ابعاد مختلف بوجود آمده، در دوران ایشان ان شاالله ادامه خواهد یافت.

وی افزود: باور به مردم داری در کنار تسلط بر مناصب مختلف دستگاه قضا و تجربیات متعدد در عرصه های گوناگون یک سرمایه ارزشمند برای اداره دستگاه قضایی توسط ایشان است که با اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی همراه شد و تحرک و پویایی در دستگاه قضایی که منشأ حل بسیاری از مشکلات مردم شده، با همین روحیات میسر است.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت همچنین با اشاره به 6 محور مهم تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان موارد مورد انتظار از آقای اژه ای، خاطرنشان کرد: تحقق این موارد بخصوص تداوم سند تحول، گسترش فناوری های نوین، بکارگیری نیروهای کارآمد و جهادی و ارتباط با مردم در ابعاد مختلف زمینه ساز رشد و بالندگی با رضایت مردم شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوری: باور به تحول توأم با روحیه انقلابی از ویژگی های آقای اژه ای است

آشوری: باور به تحول توأم با روحیه انقلابی از ویژگی های آقای اژه ای است