مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-02سياسي

تولید 160 قطعه ادعیه برای پخش از رسانه ملی ثمره دوره ارتقاء دعاخوانان


از جمله ره آورد دوره ارتقاء در سال گذشته، تولید قطعات متعدد دعا و زیارت از دعاخوانان بود که بالغ بر 160 قطعه از آن با کسب نصاب لازم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس اولین جلسه پنجمین دوره ارتقاء دعاخوانان ممتاز کشور، علی رغم این که پرداختن تخصصی و حرفه ای به هنر دعاخوانی نوپاست، نکات قابل استفاده ای توسط اساتید بیان شد و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

از جمله ره آورد دوره ارتقاء در سال گذشته، تولید قطعات متعدد دعا و زیارت از دعاخوانان بود که بالغ بر 160 قطعه از آن با کسب نصاب لازم، جهت پخش در اختیار شبکه های صداوسیما قرار گرفت.

البته انتظار می رفت پخش این ادعیه توسط رسانه ملی با اقبال و اهتمام بیشتری مواجه شود که متأسفانه نشد! میرزاجانی اجرای دعا و مناجات توسط احمدرضا محمدیان عضو جلسه ارتقاء دعاخوانان در محفل تصویری طلیعه ماه رمضان امسال باحضور رهبر معظم انقلاب را یکی از برکات دیگر دوره ای که سپری شد عنوان کرد و ادامه داد: در دوره اخیر ارتقاء که یک نوبت در ماه تا پایان سال 1400 برگزار می شود، باتوجه به نیازی که وجود داشت بخش های جدیدی را افزودیم که بیان نکات مفاهیمی، معارفی و بصیرتی ادعیه ای که اجرا می شود از این جمله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 160 قطعه ادعیه برای پخش از رسانه ملی ثمره دوره ارتقاء دعاخوانان

تولید 160 قطعه ادعیه برای پخش از رسانه ملی ثمره دوره ارتقاء دعاخوانان