مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-02سياسي

برداشت غیرمجاز از معدن طلای اندریان


استاندار آذربایجان شرقی از برداشت غیرمجاز در معدن طلای اندریان خبرداد، گفت: باید برخورد کاملی با قاچاقچیان مواد معدنی در این منطقه صورت گیرد.

- ، محمدرضا پورمحمدی در جلسه مشترک شورای معدن کشور و شورای معدن آذربایجان شرقی که در محل استانداری و با دستور بررسی آخرین وضعیت فعالیت معدن اندریان برگزار شد، گفت: توسعه بهره برداری از معادن استان، همواره یکی از مهم ترین اولویت های اصلی ماست.

وی ادامه داد: رعایت مسائل زیست محیطی و جلوگیری از برداشت های غیرمجاز نیز از دیگر اولویت هایی است که نیازمند عزم جدی و هم افزایی بین دستگاهی است.

وی با انتقاد از بهره بردار فعلی معدن طلای اندریان در بی توجهی به برخی موضوعات حفاظتی عنوان کرد: اقدامات خوبی در این معدن انجام شده ولی مصوبات جلسات پیشین، آن چنان که باید و شاید اجرا نشده و انتظارات ما را برآورده نکرده است.

استاندار آذربایجان شرقی خواستار توجه بهره بردار، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های نظامی و امنیتی برای جلوگیری از حفر و برداشت های غیرمجاز از معدن طلای اندریان شد و ادامه داد: تاراج انفال و منافع عمومی در روز روشن، مایه خسران کشور و وهن ما مسئولان است.

پورمحمدی ادامه داد: ترویج وضعیت فعلی در اندریان، باعث برداشت و قاچاق بیشتر شده و افزایش ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال خواهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت غیرمجاز از معدن طلای اندریان

برداشت غیرمجاز از معدن طلای اندریان