مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-02سياسي

آبیاری مزارع بناب با آب های آلوده


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، گفت: هیچ برنامه ای برای تعیین تکلیف مشکل آبیاری مزارع با آب های آلوده وجود ندارد.

- ، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که با بیان اینکه مسأله آبیاری مزارع در بناب به سال های قبل برمی گردد؛ اظهار داشت: حل این معضل نیازمند یک مدیریت منسجم و قاطع است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت ساماندهی مشترکین فاضلاب از سوی مسؤولان آب و فاضلاب، تصریح کرد: این مشکل قبل از اینکه نیاز به اعتبارات داشته باشد نیاز به مدیریت دارد.

باقری بنابی در ادامه با اشاره به ضرورت راه اندازی تصفیه خانه توسط کارخانجات شهرستان یادآور شد: اعمال مدیریت با تعارف و مسائل دیگر در تمام بخش ها جوابگو نیست؛ از این رو برای جلوگیری از آبیاری مزارع با آب های آلوده باید تدبیر عملی و کارشناسی صورت گیرد.

شهرستان 150 هزار نفری بناب واقع در 110 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی آن یکی از قطب های کشاورزی استان به ویژه در تولید صیفی جات، میوه های باغی و انگور است.

متأسفانه از چندین سال پیش با وجود پیگیری رسانه های منطقه و تذکرات متعدد مسؤولان برخی کشاورزان منطقه به دلیل عدم کافی بودن آب کشاورزی اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری مزارع بناب با آب های آلوده

آبیاری مزارع بناب با آب های آلوده