مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-02اقتصادي

افزایش میزان ترانزیت ورودی و خروجی کالا در مرزهای آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رشد چشمگیر میزان ترانزیت ورودی و خروجی کالا در مرزهای استان با توجه به بازگشایی مرزها و انجام ترانزیت کالا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی ارسلان شکری با اشاره به رشد چشمگیر میزان ترانزیت ورودی و خروجی کالا در مرزهای استان اظهار داشت: انجام  ترانزیت کالا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود و 199 هزار تن کالا طی سه ماه نخست امسال از مرزهای استان ترانزیت شده که از این میزان 54 درصد ترانزیت ورودی و 46 درصد ترانزیت خروجی است.

وی با بیان اینکه بیشترین رشد ترانزیت خروجی در بین پایانه های مرزی متعلق به مرز بازرگان است تصریح کرد: بیش از سه هزار درصد رشد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته را شاهد بودیم و امسال 81 هزار تن کالا در این مرز ترانزیت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست امسال 108 هزار تن ترانزیت ورودی و نزدیک به 91 هزار تن ترانزیت خروجی در پایانه های مرزی استان ثبت شده است.

شکری یادآور شد: ترانزیت ورودی در استان طی این این مدت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته  665 درصد و ترانزیت خروجی نیز 2 هزار و 400 درصد رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش میزان ترانزیت ورودی و خروجی کالا در مرزهای آذربایجان غربی

افزایش میزان ترانزیت ورودی و خروجی کالا در مرزهای آذربایجان غربی