مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-02سياسي

شیراز در یک قدمی نامزدی پایتخت کتاب جهان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به جایگاه پایتختی کتاب ایران توسط شیراز گفت: با مسئول کمیته ملی یونسکو در ایران، رایزنی و برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم شهر شیراز را به عنوان یکی از شهرهای نامزد پایتخت کتاب جهان آماده و معرفی کنیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به جایگاه پایتختی کتاب ایران توسط شیراز گفت: با مسئول کمیته ملی یونسکو در ایران، رایزنی و برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم شهر شیراز را به عنوان یکی از شهرهای نامزد پایتخت کتاب جهان آماده و معرفی کنیم.

صابر سهرابی در جلسه شورای برنامه ریزی پایتخت کتاب ایران به تشریح اقدامات انجام شده شهر شیراز در مدت زمان پایتختی این شهر پرداخت و گفت: در این مدت سعی کردیم برنامه هایی را که به دبیرخانه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب برای احراز پایتختی کتاب ایران اعلام کرده بودیم عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزاش ایسنا به نقل از ارشاد فارس او افزود: سعی کردیم با نهادها و دستگاه های دولتی و عمومی و تشکل های حوزه نشر تعامل بسیار خوبی برقرار کنیم و در این مسیر مجموعه ای از اقدامات و فعالیت هایی را در حوزه زیرساختی و رویدادهای ترویج کتابخوانی به سرانجام برسانیم و تعدادی از برنامه ها نیز در دست اجرا است هر چند که شرایط کرونایی کشور به ویژه شهر شیراز در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز در یک قدمی نامزدی پایتخت کتاب جهان

شیراز در یک قدمی نامزدی پایتخت کتاب جهان