مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-02سياسي

یک وعده غذای مهربانی/ نذری 7 ساله که همچنان ادامه دارد


بوی غذا مشامم را پر می کند، رفت و آمد و برو بیایی برقرار است و مهربانی موج می زند، لبخند رضایت بر چهره خندان کودکی که همراه مادرش برای گرفتن غذا آمده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اینجا دیار مهربانی است، موسسه ای 15 ساله که ایتام و نیازمندان را حمایت و مایحتاج آنها را تامین می کند، مهربانی اوج گرفته است و همدلی غلیان می کند، موسسه ای پویا که هفت سال است بدون وقفه یک روز در میان غذای مهربانی توزیع می کند.

روزهای اول تاسیس موسسه به این فکر نبودیم، حمایت از ایتام و نیازمندان را در دستور کار داشتیم و کم کم تعدادسان را بیشتر می کردیم، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه متوسلین به حضرت زهرا(س) اینها را می گوید.

مجتبی کشاورز، از جرقه ای سخن می گوید که روزی به ذهنشان آمد و آن توزیع غذای گرم بدون وقفه بود.

وی توضیح می دهد: هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س) اولین و تنها موسسه ای در خاور میانه است که همچین اقدامی را انجام می دهد و آن توزیع یک وعده غذای گرم میان ایتام، نیازمندان، کارتن خواب ها و کودکان کار است.

همان تفرادی که چرخ روزگار روزهای ناملایمی را برایشان رقم زده است.

روزگاری که بوته آزمایشی الهی برای ما انسانها و سنجش چگونگی دستگیری از نیازمندان است، اعضای این موسسه اما خوب از پس آزمون الهی برآمده اند و به هر دری زده تا لبخند ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک وعده غذای مهربانی/ نذری 7 ساله که همچنان ادامه دارد

یک وعده غذای مهربانی/ نذری 7 ساله که همچنان ادامه دارد