مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-02ورزشي

مسابقات اسکای رانینگ قهرمانی کرمانشاه برگزار شد/ شکسته شدن رکورد شرکت کنندگان


رییس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه با اشاره به شرکت 120 نفر در رقابت های اسکای رانینگ(دوی کوهستان) قهرمانی استان، گفت: این برای اولین بار در کشور بود که در رقابت های قهرمانی استانی این تعداد شرکت کننده حضور داشتند.

- مسابقات "اسکای رانینگ" قهرمانی کرمانشاه برگزار شد/ شکسته شدن رکورد شرکت کنندگان ایسنا/کرمانشاه رییس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه با اشاره به شرکت 120 نفر در رقابت های اسکای رانینگ(دوی کوهستان) قهرمانی استان، گفت: این برای اولین بار در کشور بود که در رقابت های قهرمانی استانی این تعداد شرکت کننده حضور داشتند.

ثریا شهبازی در گفت و گو با ایسنا، از برگزاری رقابت های اسکای رانینگ قهرمانی استان در کرمانشاه خبرداد و اظهار کرد: این رقابت ها با حضور 120 شرکت کننده در تپه های سراب قنبر واقع در جنوب شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی تصریح کرد: رقابت های اسکای رانینگ قهرمانی استان در دو بخش خانم ها و آقایان و در رده های سنی 18 تا 44 سال و مثبت 44 سال برگزار شد.

رییس هیات کوهنوردی استان افزود: شرکت کنندگان در این رقابت از شش شهرستان استان بودند که مسیری هشت کیلومتری را دویدند.

وی به اعلام نفرات برتر این رقابت ها پرداخت و گفت: در بخش بانوان تنها در رده سنی 18 تا 44 سال برگزار شد که در نهایت خانم ها لیلا غوره دان، ساناز پرتویی و فرح شیرزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات اسکای رانینگ قهرمانی کرمانشاه برگزار شد/ شکسته شدن رکورد شرکت کنندگان

مسابقات اسکای رانینگ قهرمانی کرمانشاه برگزار شد/ شکسته شدن رکورد شرکت کنندگان