مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-02سياسي

مسئولان بدانند کشور حساب و کتاب دارد/باید پاسخگوی عملکردشان باشند


سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مسئولان باید بدانند کشور حساب و کتاب دارد و اگر از طریق رانت و رابطه، پست مدیریتی را اشغال کردند باید پاسخگوی عملکرد ضعیفشان باشند.

- کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با به دست مدیران توانمندی اجرا شود که بر اساس لیاقت و شایستگی انتخاب شده اند و نه با رانت و رابطه، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: اگر به شعارهای سال نگاه کنیم می بینیم عمدتا شعارهای اقتصادی و معیشتی و تولیدی هستند؛ لذا باید به حوزه اقتصادی و تولید داخلی توجه ویژه ای شود.

بنابراین بعد از انتخاب مدیران درست و کارآمد نوبت به اجرای سیاست ها اقتصادی، استفاده از ظرفیت های فراوان مادی و معنوی کشور و به کارگیری نیروی انسانی باهوش می رسد.

سجادی تصریح کرد: با به کار بستن این موارد در کشور، رشد قابل توجهی خواهیم کرد.

بعد از اصلاح مدیران و اجرای سیاست های اقتصادی درخور، نوبت به سیاست خارجه می رسد که باید بر اساس عزت و حکمت و مصلحت اجرایی شود.

وی گفت: برقراری ارتباط با کشورهای مسلمان، همسایه، آسیایی و کشورهایی که از موضع برابر و برد-برد رفتار می کنند و منافع متقابلی در ارتباط با آنها وجود دارد، باید از جمله سیاست های خارجه ایران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان بدانند کشور حساب و کتاب دارد/باید پاسخگوی عملکردشان باشند

مسئولان بدانند کشور حساب و کتاب دارد/باید پاسخگوی عملکردشان باشند