مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-02سياسي

وزارت نیرو فورا برای تامین حقابه هورالعظیم اقدام کند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وزارت نیرو پیش از وقوع فاجعه زیست محیطی فورا نسبت به تامین حقابه هورالعظیم اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در باید پیش از وقوع فجایع زیست محیطی فورا نسبت به رهاسازی آب از سدهای بالادست و تامین حقابه هورالعظیم اقدام کند به هر حال شخص وزیر نفت و همچنین رییس سازمان محیط زیست نباید بگونه ای عمل کنند که دولت و کشور را در برابر مطالبات و پرسش های نهادهای جهانی خلع سلاح کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز در کنار مسائل زیست محیطی شاهد گسترش تنش آبی در روستاهای هویزه و شادگان همچون خضر و منصوره و دهها آبادی دیگر هستیم که مردم را به زحمت انداخته و چالش مواجه کرده است  وی ادامه داد: شرکت های نفتی که محیط و اراضی این روستاها را به مخزن و منبع درآمدهای کلان ارزی تبدیل کرده و بهره های فراوان می برند و جز آلایندگی و تخریب محیط زیست عوایدی برای ساکنین نداشته اند، حداقل به مسوولیت های اجتماعی خود در زمینه تامین آب شرب سالم روستاهای هویزه و شادگان عمل کنند.

فرحانی تصاین کرد: بنده علاوه بر تماس با مسوولان وزارت نیرو و نفت در راستای تامین حقابه هورالعظیم و رفع مشکل آبرسانی به روستاهای شادگان و هویزه، در صورت عدم تحقق وعده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو فورا برای تامین حقابه هورالعظیم اقدام کند

وزارت نیرو فورا برای تامین حقابه هورالعظیم اقدام کند