مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 02:402021-07-01سياسي

ارائه 125 نفرساعت مشاوره حقوقی رایگان برای560 نفر در اراک


سرپرست اداره مشارکت های مردمی معاونت اجتماعی دادگستری استان مرکزی از ارائه 125 نفرساعت مشاوره حقوقی رایگان برای 560 نفر در 14 مسجد حاشیه شهر اراک خبر داد.

- محمد رضا پوراسماعیل با اشاره به اینکه دومین دوره مشاور رایگان حقوقی به مساجد حاشیه اراک در هفته قوه قضاییه برگزار شد، گفت: در این طرح علاوه بر حضور حقوق دانان معاونان رییس کل دادگستری استان مرکزی هر شب برای ارائه مشاوره های حقوقی در خانواده به مدت یک هفته حاضر می شدند.

وی ادامه داد: در هفته قوه قضاییه هر شب در 2 مسجد حاشیه شهر اراک مشاوره حقوقی رایگان صورت می گرفت در واقع 14 مسجد در هفته قوه قضاییه طرح مشاوره حقوقی رایگان در آن برگزار شد.

سرپرست اداره مشارکت های مردمی و ارتقای سرمایه اجتماعی معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: از این تعداد مساجد 13 نفر از معاونین رییس کل و معاون دادستان عمومی انقلاب اراک به صورت مستمر مشاور حقوقی ارائه کردند و برای هر مسجد 6 نفر مشاور حقوقی انجام می داد که 2 نفر معاونین رییس کل و معاونین دادستان و 4 نفر حقوقدان بودند.

پور اسماعیل با اشاره به اینکه در طرح مشاور رایگان حقوقی به مساجد حاشیه شهر اراک 35 نفر حقوقدان مشارکت داشتند، گفت: تعداد 125 نفر ساعت مشاوره حقوقی رایگان در مساجد شهر اراک در هفته قوه قضاییه صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 125 نفرساعت مشاوره حقوقی رایگان برای560 نفر در اراک

ارائه 125 نفرساعت مشاوره حقوقی رایگان برای560 نفر در اراک