مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 18:352021-07-01سياسي

قاچاق طلاهای اندریان


باید با تلاش تمام دستگاه های مسئول و همچنین بهره بردار معدن طلای اندریان، شاهد مقابله و برخورد کامل با قاچاقچیان مواد معدنی در این منطقه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، محمدرضا پورمحمدی در چهاردهمین جلسه شواری معادن استان که انفال و منافع عمومی در روز روشن، مایه خسران کشور و وهن ما مسئولان است.

پورمحمدی ادامه داد: ترویج وضعیت فعلی در اندریان، باعث برداشت و قاچاق بیشتر شده و افزایش ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با انتقاد از تعامل ضعیف بهره بردار خارجی معدن اندریان با مدیریت استان گفت: این شرکت باید برای سهولت در کارها و تعامل آسان با دستگاه های مسئول، از نیروهای بومی، متخصص و متعهد استان به عنوان مدیر و یا مدیرعامل معدن طلای اندریان انتخاب کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواستار تقویت و تجهیز تیم های حفاظت از محدوده معدن اندریان برای مقابله با برداشت های غیرمجاز شد و افزود: شرکت حفاظت و حراست از معدن باید تعهد دهد که با برداشت های غیرمجاز در اندریان برخورد می کند وگرنه ما تصمیم دیگری در استان می گیریم.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود گفت: مشارکت اجتماعی و تلاش برای توسعه بیشتر در روستاهای محدوده تمامی معادن استان نیز از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق طلاهای اندریان

قاچاق طلاهای اندریان