مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 17:252021-07-01سياسي

رفع تصرف از اراضی بستر رودخانه کشف رود انجام شد


رییس گشت و نظارت کشف رود شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: به کمک نیروی انتظامی کلانتری های رضویه و میامی، نیروی انتظامی و نمایندگان شهرداری و نمایندگان آب منطقه ای خراسان رضوی اراضی منطقه قازقان در بستر رودخانه کشف رود رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، فرشته تقی زاده اظهار کرد: در پی تصرف اراضی حاشیه کشف رود در منطقه قازقان بنا به ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب و دستور مکتوب معاونت دادستان با حضور نیروی انتظامی کلانتری های رضویه و میامی، نمایندگان شهرداری و نیروی انتظامی آن و نیروهای گشت و نظارت کشف رود حدود پنج هکتار از اراضی بستر کشف رود در منطقه قازقان که مورد تصرف، شیارکشی و اقدام به کاشت واقع شده بود، رفع تصرف شد.

رییس گشت و نظارت کشف رود شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه این عملیات با حضور تعدادی از مردم بومی محله صورت گرفت، ادامه داد: با توضیح لزوم آزادسازی بستر رودخانه و سامان بخشی کشف رود که می تواند منطقه را از وجود فاضلاب ها و فضای غیربهداشتی پاک کند نیاز به همکاری و یاری اهالی مطرح شد.

وی افزود: این عملیات که از ساعت 8 و دقیقه 30 صبح آغاز و تا 11 ظهر ادامه داشت بدون هیچگونه درگیری و برخورد با اهالی روستا پایان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف از اراضی بستر رودخانه کشف رود انجام شد

رفع تصرف از اراضی بستر رودخانه کشف رود انجام شد