مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 16:252021-07-01سياسي

صحت نتایج انتخابات شورای شهر مشهد تأیید شد


بر اساس اعلام هیأت نظارت انتخابات شوراها، صحت انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در شهرهای مشهد و ملک آباد شهرستان مشهد تایید شده است.

- محمدرضا هاشمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد از صحت نتایج انتخابات شورای شهر در سه شهر مشهد، رضویه و ملک آباد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از کاندیداهای شورای شهر در شهرهای مذکور نسبت به نتایج انتخابات اعتراض کرده بودند موضوع در هیأت نظارت بررسی شد و هیچکدام از اعتراض ها وارد شناخته نشد.

فرماندار مشهد تعداد کاندیداهای معترض در مشهد را 22 نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه 99/2 درصد انتخابات شورای شهر در مشهد به صورت الکترونیک برگزار شد و فقط 53 صندوق رأی به صورت دستی داشتیم که بیش از 11 هزار آرا داشت اما با توجه به وارد نبودن اعتراضات، کار به بازشماری آرا نرسید.

وی متذکر شد: بررسی صحت انتخابات در روستاهای این شهرستان نیز به اتمام رسیده و فقط تأیید انتخابات در دو روستا باقی مانده است که به زودی هیأت نظارت نظر خود را در این خصوص اعلام می کند.

هاشمی ادامه داد: نتیجه قطعی انتخابات در مشهد حاکی از این است که ایمان فرهمندی با 150 هزار و 198 رأی، حسین حسامی  با 145 هزار و 521 رأی، سیدابراهیم علیزاده با 137 هزار و 804 رأی، حسن موحدیان با 131 هزار و 541 رأی، حسن منصوریان با 121 هزار و 516 رأی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحت نتایج انتخابات شورای شهر مشهد تأیید شد

صحت نتایج انتخابات شورای شهر مشهد تأیید شد